Teknik Bakım Anlaşması Hizmeti - Size Hizmet
12521
page-template-default,page,page-id-12521,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-2.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Teknik Bakım Anlaşması Hizmeti

En çok tercih edilen hizmet seçeneğimiz

Neden Teknik Bakım Anlaşması ?

Teknik Bakım anlaşmasının temel amacı sorun meydana geldikten sonra çözüm bulmak değil, sorunun meydana gelmesini engellemeye çalışmaktır.

Maliyet

Teknik Bakım Anlaşması maliyeti , Firma yapısı (Merkez, Bölge Ofisi ve Depo sayısı vs.), kullanıcı sayısı, Server Sayısı ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre değişmektedir.

Online Destek

IT destek ve bakım hizmetleri kapsamında verdiğimiz hizmetler; kritik teknik servis hizmetlerinden, bütünleşik yönetim hizmetlerine kadar geniş bir alanı kapsamaktadır. Bu hizmetimiz, bakım anlaşmalı müşterilerimize ücretsiz verilmektedir. Bakım anlaşması dışındaki firmalar için ücretlidir.

Kurumsal Teknik Bakım ve Destek Anlaşması – Kapsamı

Teknik Bakım Anlaşması, yapılan sözleşmeye göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri, ağ bileşenleri vs. ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini, teknik servis, bilgisayar danışmanlık hizmeti, bilgisayar sistem destek, ağ sistem desteği gibi bilişim hizmetlerini kapsamaktadır. IT destek ve bakım hizmetleri kapsamında verdiğimiz hizmetler; kritik teknik servis hizmetlerinden, bütünleşik yönetim hizmetlerine kadar geniş bir alanı kapsamaktadır. Alanında uzman ve sertifikalı personelimizle, işletmelerin asıl işlerine odaklanması sağlanarak, bilgi teknolojileri konusundaki tüm ihtiyaçları için, teknik destek ve bakım hizmeti sunulmaktadır. Bununla birlikte, teknolojik altyapının standartlara uygun ve bir bütün olarak çalışır durumda bulundurulmasıda bu kapsamda ele alınan çalışmalar arasındadır. İşletmelere; ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.

Uzak Masa Üstü Destek0%
Telefon ile destek0%
Mail ile destek0%
Yerinde Destek0%

Outsource Avantajı

Şirket dâhilinde çalıştırmak için uzman – güvenilir bir eleman aramak ve çalıştırmak zorunda kalmazsınız.Sunucu , ofis bilgisayarları ve teknik cihazların desteğini sağladığımız ve en çok tercih edilen hizmet türü olan Bakım Anlaşmaları ile firmaların en önemli ihtiyacı olan IT desteği ihtiyacını karşılamaktayız.

Bakım Anlaşmasının Avantajı

Bakım anlaşmalı olmanın avantajı ile çağrılarınıza öncelik verilir. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve sorunlarınız hızlı bir şekilde giderilir.

Veri Güvenliği Avantajı

Bilgilerinizin yedeklenmesi ve korunması takip edilerek çalışmalarınızı kaybetme riskiniz minimuma indirilir.

Karlılık Avantajı

Gereksiz ve maliyetli yatırımlardan korunur, fiyat performans açısından en iyiyi elde edersiniz.

Donanım Avantajı

İhtiyacınız olan donanımı piyasa şartlarından daha uygun maliyetle temin edebilirsiniz.

Lisanlama Desteği

Yazılım lisanslarınız kayıt altında tutularak ihtiyaç duyulduğunda gerekli mercilere raporlanır.

Güncel Kalırsınız

Teknolojik gelişmelerden haberdar olursunuz ve bunun için hiçbir extra ücret ödemezsiniz.

  • TeamviewerTeamviewer
  • Storage CraftStorage Craft
  • MicrosoftMicrosoft
  • EsetEset
  • DellDell
  • Cyberoam LogoCyberoam Logo
  • Storage CraftStorage Craft